ماشین ظرفشویی سری 8 سفید بوش SMS8ZDW86Q BOSCH

  • سال عرضه: (2023 میلادی)
  • نوع موتور: اکو سایلنس درایو (EcoSilence Drive)
  • سیستم: تشخیص میزان کثیفی ظروف
  • تکنولوژی: Detergent Automation
  • تکنولوژی Glass Protection برای محافظت از ظروف شیشه ای
  • تکنولوژی Zeolith Drying برای خشک کردن بهتر و سریع تر
  • ظرفیت ظرفشویی: 13 نفره
  • تنظیم ارتفاع سبدها: سبد آسانسور دار
  • : کشور سازنده: آلمان

50.000.000 تومان

ناموجود

ویژگی های محصول

  • شرایط مرجوع شدن کالا
  • 100روز تضمین اصالت و سلامت
  • امکان خرید حضوری
  • امکان پرداخت در سامانه معاملات امن (سما) برای سایر شهرها
     
     

ماشین ظرفشویی سری 8 سفید بوش مدل SMS8ZDW86Q یکی از باکیفیت‌ترین و پیشرفته‌ترین محصولات این برند معتبر است که با طراحی زیبا و عملکرد عالی خود، به شما در صرفه‌جویی در زمان و انرژی کمک می‌کند. این ماشین ظرفشویی با ظرفیت بالا، قابلیت شستشوی حداکثر 14 نفره را داراست که آن را برای خانواده‌های بزرگ و دوستانه فوق‌العاده مناسب می‌سازد.

یکی از ویژگی‌های بارز این مدل، تکنولوژی خشک‌کن PerfectDry است که با استفاده از مواد معدنی طبیعی، ظروف را با دقتی بی‌نظیر خشک می‌کند و از باقی ماندن قطرات آب بر روی ظروف جلوگیری می‌کند. این تکنولوژی به شما این امکان را می‌دهد که ظروف شیشه‌ای و پلاستیکی را بدون نگرانی شستشو دهید و از درخشش و پاکیزگی آنها لذت ببرید.

پشتیبانی از برنامه‌های متنوع شستشو یکی دیگر از نقاط قوت ماشین ظرفشویی SMS8ZDW86Q بوش است. با وجود 8 برنامه مختلف از جمله برنامه شستشوی خودکار، برنامه شستشوی سریع و برنامه شستشوی مخصوص ظروف حساس، شما می‌توانید هر نوع ظرفی را به بهترین شکل ممکن تمیز کنید. همچنین، این مدل با تکنولوژی Home Connect تجهیز شده است که به شما این امکان را می‌دهد تا از طریق گوشی هوشمند خود، ماشین ظرفشویی را کنترل کنید و از وضعیت شستشو باخبر شوید.

این ماشین ظرفشویی همچنین با مصرف انرژی A+++ یکی از بهینه‌ترین گزینه‌ها برای صرفه‌جویی در انرژی و کاهش هزینه‌های برق است. با این حال، این محصول نه‌تنها در صرفه‌جویی انرژی مؤثر است، بلکه صدای بلندی که در هنگام کار ایجاد می‌کند نیز به حداقل رسیده و با سطح نویز فقط 42 دسی‌بل، مناسب برای فضای داخلی منزل شماست.

از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به سیستم AquaStop اشاره کرد که به طور خودکار از نشتی آب جلوگیری می‌کند و باعث افزایش ایمنی محصول می‌شود. همچنین، سیستم تشخیص بار به طور هوشمند میزان آب و انرژی مورد نیاز برای شستشوی ظروف را تعیین کرده و در نتیجه مصرف بهینه‌تری را فراهم می‌آورد.

طراحی داخلی این ماشین ظرفشویی نیز به گونه‌ای است که فضا را به بهترین شکل ممکن مدیریت می‌کند. سبدهای قابل تنظیم و فضای جادار باعث شده است که بتوانید ظروف بزرگتر مانند قابلمه و تابه را به راحتی در آن قرار دهید.

در مجموع، ماشین ظرفشویی سری 8 سفید بوش مدل SMS8ZDW86Q با ویژگی‌های متنوع و عملکرد عالی، انتخابی ایده‌آل برای هر خانواده‌ای به شمار می‌رود. با استفاده از این محصول، شما نه تنها زمان و انرژی خود را صرفه‌جویی می‌کنید، بلکه از راحتی و همچنین بهداشت بالای ظروف خود نیز مطمئن خواهید بود.

رنگ

سفید

ظرفیت ظرفشویی

13 نفره

ابعاد

600x845x600

تنظیم ارتفاع سبدها

سبد آسانسور دار

جنس سطح داخلی

استیل ضد زنگ

نوع دکمه های کنترلی

لمسی

تعداد قفسه ها

3

تعداد برنامه شست و شو

9

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماشین ظرفشویی سری 8 سفید بوش SMS8ZDW86Q BOSCH”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

تمامی سفارشات نهایت پس از یک روز کاری ارسال می گردد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماشین ظرفشویی سری 8 سفید بوش SMS8ZDW86Q BOSCH”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی